En sån dag med lista och magknip

Okey, Alla bloggar måste ha en sån här lista. oavsett syfte...

1. Var är din mobiltelefon?

Framför mej på bordet.

2. Var är din andra hälft?

I Göteborg och göttar...

3. Ditt hår?

Lockigt, brunt, frizzigt och slitet som fan

4. Ditt humör?

Trött lite. och glad för att det är en solig dag. och ont i magen...

5. Din dagsplan?

träna, sola, läsa och deeeegaaa

6. Det bästa du vet?

W, mina vänner, Pappa, The Hellacopters, kanel på typ allt...

7. Din dröm i natt?

Inget jag kan komma på. Sussade nog sött utan mottagningsstörningar ;)

8. Ditt livsmål?

Se världen, köpa lägenhet, köpa hus på landet, träna mej snygg och eventuellt byta delar av min hjärna..

9. Rummet du är i?

Vardagligt vardagsrum @ familjen i svängsta. FULLT med prylar (morsan är nån slags samlare)

10. Din hobby?

Umgås, dansa, springa, luras, skratta, fira allt som går att fira ;)

11. Din skräck?

Att jag ska behöva välja mellan att fisa, rapa eller lukta svett på ett livsviktigt kärriärsmöte... jag vet inte vad jag hade valt....:s

12. Var vill du vara om sex år?

Någon annanstans i landet eller utomlands. Med W och helst med en ring på vänstra ringfingret... Förhoppningsvis pluggar jag inte längre på högskola.......(döööööden)

13. Var var du igår kväll?

Hemma hos familjen. det var inte så bra för en lördagkväll

14. Vad är du inte?

Jag är inte sansad och jag är inte dum. och jag är tyvärr ingen rymdvarelse, fast jag hade velat...

15. En sak du önskar dig?

Bara en sak? Kärlek och respekt är vad vi behöver, kärlek och respekt för mina systrar och bröder

16. Var växte du upp?

I huset jag befinner mej i i detta nu. Annars på Karlshamns gator.

17. Det senaste du gjorde?

Tog en klunk kaffe.

18. Dina kläder?

Byxor från indien och sovtröja. mys.

19. Din tv?

Står hemma i skåne ja...

20. Ditt/dina husdjur?

En påhittad korridorsiller som jag önskar varje dag att han fanns, och så katten som är kvar i detta huset (som egentligen inte e min)

21. Din dator?

Står också i skåne, antagligen lite halvkrashad då den ber mej att skona den och köpa ny.

22. Din bästa ägodel?

Min man ? That's right Moaahaham jag äger dej Wi x) höhöhö
At least i own your cute little ass sometimes ;)

23. Saknar någon?

Korridorsillern... och W. Och min syrra R.

24. Din bil?

I wish

25. Något du inte har på dig?

morgonrock. yttters sällan, fast jag har ett flertal

26. Favoritaffär?

hmm, svår... Zara är fantastiskt, och Carlings. Fast HM åxå tack vare priserna som passar min tunna tunna studentplånka.

27. Din sommar?

En av de bättre. Har hunnit med massa resor över landet och träffat massa härliga männikor. Och djur.

28. Älskar någon?

Yeees indeed ;);) hööhöh

29. Favoritfärg?

Svart, vinröd, brun, korall och silver

30. När skrattade du senast?

Vid frukost med brorsan

31. När grät du senast?

Inatt, runt 1 snåret på altanen med pappa. long story... men jag älskar min pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0