Snösnösnösnö storm

...Och ibland får man gå ut och putta på bilar som inte kommer loss på den snöfyllda parkeringen fastän man är enhetschef. Ett mångsidigt yrke måste jag säga.
 Men det slutar inte snöa, lik förbannat. universum tycker väl vi ska ha't. hm.
 
Och så fick jag höra om en person vart båda föräldrar gått bort inom samma 3 veckorsperiod i samband med att hon genomgått skilsmässa och hennes son fått diagnos på crohns sjukdom i tunntarmen.
 
Någonstans ska man ändå vara sitt universum tacksam. Det finns många som har det mycket värre.
Både värre än mig och även värre än personen ovan...
I helgen har jag kramat om mina nära och det ska jag fortsätta med i veckan.
Det är trots allt advent och i denna snöstorm behöver vi värma varandra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0