tisdag och feber

Och så blev det som jag trodde..: Istället för att skriva av mej allt här inne så går jag och bär på massa skit..
ONÖDIGT.. ! Nu har jag inte skrivit sedan nyår.. skärpning fröken.

Idag är det tisdag och jag har fortfarande lite feber.
Är sur över det för att jag inte kan träna pga detta.. men men,  jag ska sluta sura, blir ju inte frisk fortare för att jag sitter och muttrar med rynkade ögonbryn...
Idag har jag funderat på vad jag ska hitta på när jag blir 20 år i vår (förutom att gå till systembolaget och köpa vin precis som det förväntas av alla nyss-fyllda-20-åringar att de ska göra)
Kanske blir det ett gammalt hederligt kalas med tårta... :) hade varit gött..

Idag var morsan och farsan här och hälsade på mig, det var trevligt! blev lite ledsen när de skulle dra.. 
Jag har kommit underfund med att jag saknar dem mycket när jag har tentaångest innan tentorna i skolan. 
Sorgligt värre.

Såg nu att bilderna på min lya är ganska old, så jag slänger väl in några nya..
lyan i sommras

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänka sig att det händer lite på din blogg ändå! :) Tack för senast!

2012-03-03 @ 12:49:34
URL: http://hannaskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0