lucky me/parkera hjärtat hjärnan kroppen själen


Å ena sidan lycka idag å andra sidan orkeslöshet.
Lycka efter ett samtal. I telefon. Om jobb. Om intervju.
Och yeeees, har en intervju inbokad på måndag om två veckor. Hoppas det går vägen...
Sen kommer orkeslösheten och ångesten. Jag orkar inte lyssna på dej när du pratar!
Orkar inte höra ditt tjat. Avskyr att vara här med dej när du är sån. 
Jag vill att du ska söka hjälp. skydd. bistånd. vad som helst!
Du gjorde mej extremt ledsen idag och jag vet att det inte är lätt, och jag vet att ditt sätt att be om ursäkt är att hålla på som du gör nu,. men det kommer inte hålla! Det håller inte. Hjälper inte.
Jag önskar jag kunde göra något.
Jag vill bara tillbaka hem till korridoren...

Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0