lägesrapport

Har inte varit på praktiken en enda dag denna veckan ännu :o
hurskadetgå hurskadetgå...?
Detta pga diverse studiebesök. Mycket trevligt och lärorikt :)

Men det går rätt fort med studiebesök, så jag har suttit ensam här i min stol i 3 dagar. 
W har ju sin praktik så har ingen att umgås med :( // "ensam_flicka_92 "
 
Jag gör allt för att göra honom stolt när han kmr hem från sitt arbete, som en riktig hemmafru,
med förkläde och nytvättade lakan. Jag lär mej spela låtar på synthis som jag vet han gillar och sånt...
heheheh, så jag kan skråååla när han kmr hit :)
Men just nu sitter jag här och äter grytis i hösteftermiddagen,
ensam men med arabisk musik i bakgrunden :)
Gårdagens gryta på kyckling, cashew, ananas, squash, kokosmjölk och massa kryddor.
muummma 
Här är en lägesrapport i bildform (OBS den arabiska musiken hörs tyvärr inte på bilden)
 
 
uääh färgen på grytan är äcklig på bild, den är mer orange irl x)
nåjanåja
hejdaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0