In tha yard

Ja här sitter jag, in tha kvarnyard, dagligverksamhetsstället där min handledare har sitt kontor....
HEEEELT SJÄLV I DENNA SEKTIONEN AV BYGGET...
med hennes telefon, dator, prylar, kontor, inloggningar, lösenord ....
OMG. ive got the power,. mooohahahahaha!
 
Har varit på chefsfrukost imorse... *nöjder* yummeeeey ;)
Förmåner man har som enhetschef... hehe. 
Just det - jag gör min VFU hos en enhetschef. En mycket bra sådan dessutom.
 
Nu ska jag återgå till att svara: "jag får nog ta upp detta till diskussion och återkomma" och "mm, mm, mm. Tveksamt, men jag ska se vad jag kan göra. ja tack själv, HAAAAJ" i telefonen som ringer NON STOPP!
hehe
 
(och passar på att göra nummer 2 på toan nu när ingen e här... WIIIE! x)  )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0